Tendens h&v kaderber.ger lw instr-/wb visuele presentatie 1

Reijn, A.

9789060539972 - Tendens h&v kaderber.ger lw instr-/wb visuele presentatie 1

Artikelomschrijving

In dit thema staat het toepassen van twee- en driedimensionale (commerciële) presentaties centraal. Het thema loopt gedurende het hele derde jaar door. Visuele presentatie is gericht op het aanleren van basisvaardigheden. Er worden verschillende aspecten van commerciële presentaties behandeld. Er zal worden ingegaan op het opstellen van een presentatieplan als onderdeel van een communicatieplan. Er wordt aandacht besteed aan het toepassen van verschillende vormen van reclame en promotie, waarbij het gebruik van technische vaardigheden (mede met behulp van geautomatiseerde systemen) voorop staat. Ook het belang van een goede winkelinrichting en het onderzoeken en beschrijven van doelgroepen zal aan de orde komen.
Onderwerpen die worden behandeld zijn: verschillende beeldaspecten toepassen in etalages, vitrines, displays en dergelijke, beeldelementen maken en toepassen in twee- en driedimensionale ontwerpen en commerciële presentaties, kleuren en specifieke gereedschappen op de juiste wijze toepassen, presentaties uitvoeren voor diverse doelgroepen en ontwerpen met behulp van DTP-programmatuur. Tevens wordt ingegaan op trendgevoeligheden, reclame- en mediabegrippen en het maken van bewuste mediakeuzes.

Specificaties

Auteur Reijn, A.
ISBN/EAN 9789060539972
Druk 1
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

In dit thema staat het toepassen van twee- en driedimensionale (commerciële) presentaties centraal. Het thema loopt gedurende het hele derde jaar door. Visuele presentatie is gericht op het aanleren van basisvaardigheden. Er worden verschillende aspecten van commerciële presentaties behandeld. Er zal worden ingegaan op het opstellen van een presentatieplan als onderdeel van een communicatieplan. Er wordt aandacht besteed aan het toepassen van verschillende vormen van reclame en promotie, waarbij het gebruik van technische vaardigheden (mede met behulp van geautomatiseerde systemen) voorop staat. Ook het belang van een goede winkelinrichting en het onderzoeken en beschrijven van doelgroepen zal aan de orde komen.
Onderwerpen die worden behandeld zijn: verschillende beeldaspecten toepassen in etalages, vitrines, displays en dergelijke, beeldelementen maken en toepassen in twee- en driedimensionale ontwerpen en commerciële presentaties, kleuren en specifieke gereedschappen op de juiste wijze toepassen, presentaties uitvoeren voor diverse doelgroepen en ontwerpen met behulp van DTP-programmatuur. Tevens wordt ingegaan op trendgevoeligheden, reclame- en mediabegrippen en het maken van bewuste mediakeuzes.

Specificaties

Auteur Reijn, A.
ISBN/EAN 9789060539972
Druk 1