Scoren met facebook marketing

Minkjan, P.

9789079840120 - Scoren met facebook marketing

Artikelomschrijving

Scoren met Facebook Marketing leert u stapsgewijs hoe u Facebook effectief in kunt zetten voor uw marketing en communicatie. In deze tweede geheel bijgewerkte editie van 2013 komen de volgende vragen aan bod: Welke content is voor Facebook geschikt? Hoe vaak, wat en wanneer moet je posten? Wat zijn de mogelijkheden van Facebook voor het bereiken en activeren van uw doelgroep? Hoe meet je je succes en welke tools zijn voor handen? En hoe Facebook worden ook worden ingezet voor B2B of overheidscommunicatie? In zeven overzichtelijke hoofdstukken worden alle belangrijke stappen en aspecten besproken. Het boek is bij uitstek geschikt om organisaties kennis te laten maken met de beginselen en de kracht van marketing via Facebook. Daarnaast biedt het praktische handvatten voor wie al ervaring met het sociale netwerk heeft, maar Facebook effectiever wil inzetten voor marketing en communicatie. Het boek bevat veel tips, trucs & praktijkvoorbeelden om het maximale resultaat uit Facebook te halen. * De inhoud - De belangrijkste Facebook begrippen - De rol en mogelijkheden van Facebook als marketingplatform - Een onweerstaanbare Facebookpagina - Hoe krijg je meer Facebook fans op Facebook - Adverteren op Facebook - Contentstrategie - Facebook Statistieken en Tools * Over de auteur Peter Minkjan is oprichter van het onafhankelijke Facebook marketing platform FacebookPro en geeft presentaties over Facebook marketing. Bijna dagelijks is hij bezig met het ontdekken en benutten van de marketingmogelijkheden die Facebook biedt. Daarnaast is hij co-auteur van het e-book Veilig Facebook: een boekje over hoe je zelf je privacy op Facebook kunt beschermen.

Specificaties

Auteur Minkjan, P.
ISBN/EAN 9789079840120
Druk 2
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

Scoren met Facebook Marketing leert u stapsgewijs hoe u Facebook effectief in kunt zetten voor uw marketing en communicatie. In deze tweede geheel bijgewerkte editie van 2013 komen de volgende vragen aan bod: Welke content is voor Facebook geschikt? Hoe vaak, wat en wanneer moet je posten? Wat zijn de mogelijkheden van Facebook voor het bereiken en activeren van uw doelgroep? Hoe meet je je succes en welke tools zijn voor handen? En hoe Facebook worden ook worden ingezet voor B2B of overheidscommunicatie? In zeven overzichtelijke hoofdstukken worden alle belangrijke stappen en aspecten besproken. Het boek is bij uitstek geschikt om organisaties kennis te laten maken met de beginselen en de kracht van marketing via Facebook. Daarnaast biedt het praktische handvatten voor wie al ervaring met het sociale netwerk heeft, maar Facebook effectiever wil inzetten voor marketing en communicatie. Het boek bevat veel tips, trucs & praktijkvoorbeelden om het maximale resultaat uit Facebook te halen. * De inhoud - De belangrijkste Facebook begrippen - De rol en mogelijkheden van Facebook als marketingplatform - Een onweerstaanbare Facebookpagina - Hoe krijg je meer Facebook fans op Facebook - Adverteren op Facebook - Contentstrategie - Facebook Statistieken en Tools * Over de auteur Peter Minkjan is oprichter van het onafhankelijke Facebook marketing platform FacebookPro en geeft presentaties over Facebook marketing. Bijna dagelijks is hij bezig met het ontdekken en benutten van de marketingmogelijkheden die Facebook biedt. Daarnaast is hij co-auteur van het e-book Veilig Facebook: een boekje over hoe je zelf je privacy op Facebook kunt beschermen.

Specificaties

Auteur Minkjan, P.
ISBN/EAN 9789079840120
Druk 2