Prikkel de koopknop

Frijters, C.

9789081951111 - Prikkel de koopknop

Artikelomschrijving

In het boek 'Prikkel de Koopknop' neemt auteur Carin Frijters de uitdagingen waar de retailsector voor staat onder de loep. Op praktische wijze laat ze ons zelf op zoek gaan naar 'de kansen voor het fysieke winkelspel in 2020'. Een praktisch maar vooral positief boek dat ons laat zien dat er nog volop kansen zijn. Opmerkelijke vormgeving Wie dit boek voor het eerst in handen heeft, merkt direct de bijzondere vormgeving op. De voor- en achterzijde van de kaft lopen boven het boek uit in de vorm van een handtas. De knipoog die het geheel in de sfeer van het fysieke winkelen brengt. Uiteindelijk werd deze verrassende presentatie in mijn beleving toch een lichte teleurstelling. Het boek zal voor velen een echt 'doe-boek' zijn dat je vaak pakt om vanuit zijn functie als 'naslagwerk' dingen in op te zoeken. De kwetsbare bovenzijde was om die reden al gauw gehavend door de vele ombuigingen. Toegankelijk hoogstandje Echter, zo kritisch als ik ben over de kaft, zo lyrisch ben ik over de rest van het boek. Zowel inhoudelijk als over het werk van de redactie en vormgevers. Zelden kom je een managementboek tegen wat zo dicht tegen de praktijk aanvlijt als dit meesterwerk van Carin Frijters. Alle onderdelen van het fysieke winkelspel komen ruimschoots aan bod. De heldere inleiding en de afzonderlijke pagina 'afbakening en leestips' geven precies genoeg sturing aan de inhoud en maken het boek voor retailers van alle niveaus zeer toegankelijk. Juiste mix van dimensies Het verleden, heden en de toekomst worden in de juiste verhouding tegen elkaar afgezet begeleid door pakkende oneliners en inhoudelijk sterke cases van retail- en marketingfenomenen uit binnen- en buitenland. Daarnaast maakt de lezer kennis met alle facetten van het winkelspel, zoals men die verwachten mag anno 2020. Het woord 'winkelspel' moet wel zeer bewust zijn gekozen. Al lezende bedacht ik me, onervaren in de retailbranche als ik ben, dat alles wat met consumentenmarketing te maken heeft inderdaad een groot

Specificaties

Auteur Frijters, C.
ISBN/EAN 9789081951111
Druk 2
Helaas...
Uitverkocht

Artikelomschrijving

In het boek 'Prikkel de Koopknop' neemt auteur Carin Frijters de uitdagingen waar de retailsector voor staat onder de loep. Op praktische wijze laat ze ons zelf op zoek gaan naar 'de kansen voor het fysieke winkelspel in 2020'. Een praktisch maar vooral positief boek dat ons laat zien dat er nog volop kansen zijn. Opmerkelijke vormgeving Wie dit boek voor het eerst in handen heeft, merkt direct de bijzondere vormgeving op. De voor- en achterzijde van de kaft lopen boven het boek uit in de vorm van een handtas. De knipoog die het geheel in de sfeer van het fysieke winkelen brengt. Uiteindelijk werd deze verrassende presentatie in mijn beleving toch een lichte teleurstelling. Het boek zal voor velen een echt 'doe-boek' zijn dat je vaak pakt om vanuit zijn functie als 'naslagwerk' dingen in op te zoeken. De kwetsbare bovenzijde was om die reden al gauw gehavend door de vele ombuigingen. Toegankelijk hoogstandje Echter, zo kritisch als ik ben over de kaft, zo lyrisch ben ik over de rest van het boek. Zowel inhoudelijk als over het werk van de redactie en vormgevers. Zelden kom je een managementboek tegen wat zo dicht tegen de praktijk aanvlijt als dit meesterwerk van Carin Frijters. Alle onderdelen van het fysieke winkelspel komen ruimschoots aan bod. De heldere inleiding en de afzonderlijke pagina 'afbakening en leestips' geven precies genoeg sturing aan de inhoud en maken het boek voor retailers van alle niveaus zeer toegankelijk. Juiste mix van dimensies Het verleden, heden en de toekomst worden in de juiste verhouding tegen elkaar afgezet begeleid door pakkende oneliners en inhoudelijk sterke cases van retail- en marketingfenomenen uit binnen- en buitenland. Daarnaast maakt de lezer kennis met alle facetten van het winkelspel, zoals men die verwachten mag anno 2020. Het woord 'winkelspel' moet wel zeer bewust zijn gekozen. Al lezende bedacht ik me, onervaren in de retailbranche als ik ben, dat alles wat met consumentenmarketing te maken heeft inderdaad een groot

Specificaties

Auteur Frijters, C.
ISBN/EAN 9789081951111
Druk 2