Anatomie van de verleiding

Prijs: € 34,50
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Nu al tweede druk!Anatomie van de VerleidingNeuromarketing succesvol toegepastNieuw! De 3 methoden die toegang geven tot het brein- Neuromarketing geeft een blijvende voorsprong aan managers die over ...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Nu al tweede druk!
Anatomie van de Verleiding
Neuromarketing succesvol toegepast
Nieuw! De 3 methoden die toegang geven tot het brein
- Neuromarketing geeft een blijvende voorsprong aan managers die over hun eigen schaduw heen springen
- Waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen
- Het brein maakt rare fouten waar jij gebruik van kunt maken
- Jij herkent wanneer intuïtie wel en niet bedriegt
- Je leert hoe jouw informatie anderen overtuigt

"Neem met dit boek vandaag direct een voorsprong op je collega's en concurrenten."
Max Kohnstamm
Stichting Reclame Marketing

Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken, is in 1987
door Paul Postma opgericht. PPMC adviseert bedrijven en organisaties
bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. Daarbij is de
fact based neurobenadering zoals beschreven in dit boek leidend. PPMC
behoort tot de top 3 marketing- en businessconsultancy bedrijven in
Nederland, gemeten door TNS NIPO onder klanten van deze diensten, samen
met McKinsey en de Boston Consulting Group. Tot de klanten behoren
ondernemingen uit Nederland, Frankrijk, Engeland en de Golfstaten.
www.ppmc.nl
Uitgever Adformatie Groep
Druk 1
ISBN/EAN 9789491560125
Auteur Postma, Paul
Vakken handel en verkoop

Anderen bestelden ook: