Citymarketing voorbij de hype ontwikkelingen analyse en strategie

Prijs: € 29,00
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Bij de meeste Nederlandse gemeenten staat citymarketing hoog op de beleidsagenda. Van Den Helder tot Terneuzen en van Valkenburg tot Groningen investeren bestuurders vol enthousiasme in de marketing v...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Bij de meeste Nederlandse gemeenten staat citymarketing hoog op de beleidsagenda. Van Den Helder tot Terneuzen en van Valkenburg tot Groningen investeren bestuurders vol enthousiasme in de marketing van hun stad. Met nieuwbouwprojecten, evenementen en campagnes trachten gemeenten bewoners, bedrijven, bezoekers en bollebozen aan te trekken en voor de stad te behouden. Leek de toenemende aandacht voor citymarketing aanvankelijk nog een hype, nu is het thema niet meer weg te denken uit het lokale beleid. Citymarketing is een heus vakgebied geworden met eigen netwerken, congressen en discussiefora. Voldoende reden om de balans op te maken en de ontwikkelingen in de
Uitgever Boom uitgevers Den Haag
Druk 1
ISBN/EAN 9789059316775
Auteur Hospers, G.J.
Vakken economie en ondernemen

Anderen bestelden ook: