Dienstenmarketing

Prijs: € 69,95
Verwachte levertijd: 5 werkdagen

Omschrijving

Dienstenmarketing is een zeer toegankelijke en compacte inleiding op het vlak van marketing van diensten. In deze nieuwe editie staan de competenties centraal: de docentenhandleiding bevat dan ook een...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Dienstenmarketing is een zeer toegankelijke en compacte inleiding op het vlak van marketing van diensten. In deze nieuwe editie staan de competenties centraal: de docentenhandleiding bevat dan ook een competentiehandleiding die precies aangeeft welke competenties waar aan bod komen. Tevens is een cd-rom aan het boek toegevoegd met een keur aan vaardigheidsoefeningen en opdrachten. Zo kan er onder andere een business case worden doorgerekend, klantwaarde worden berekend en kan de student de ontwikkelings- en analysematrix voor diensteninnovaties leren toepassen door middel van opdrachten. (wr)Er is een nieuwe balans aangebracht in aandacht voor de verschillende facetten van dienstenmarketing, conform de inzichten van vandaag. Zo is het onderwerp e-commerce zeer grondig aangepast en uitgebreid en is er ook door de stof heen meer aandacht voor dit onderwerp, wat overigens ook voor CRM geldt. Daarnaast wordt verantwoord ondernemerschap apart behandeld en wordt dit ondersteund door een nieuw model. Ook is er in het boek én op de cd-rom veel aandacht voor de financiële aspecten van diensten. Ten slotte is er een apart hoofdstuk over verkoop van diensten toegevoegd dat ingaat op het specifieke op het gebied van verkoop als het om diensten gaat. (wr)In de bijbehorende docentenhandleiding vindt u naast een competentiehandleiding ook een ondersteunende PowerPointpresentatie en alle figuren uit het boek.
Uitgever Noordhoff Uitgevers
Druk 3
ISBN/EAN 9789001384210
Auteur Heuvel, J.
Vakken economie en ondernemen

Anderen bestelden ook: