De guerrillamarketingrevolutie van noodgreep naar noodzaak

Prijs: € 29,95
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Guerrillamarketing was jarenlang een speeltje in de marge van de marketingwereld. Leuk voor ondernemers met een beperkt reclamebudget maar met creatieve ideeën. Die tijd is definitief voorbij: guerril...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Guerrillamarketing was jarenlang een speeltje in de marge van de marketingwereld. Leuk voor ondernemers met een beperkt reclamebudget maar met creatieve ideeën. Die tijd is definitief voorbij: guerrillamarketing ís de nieuwe marketing.

Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze: alleen met verrassende, onorthodoxe acties kun je je publiek nog bereiken en ervoor zorgen dat mensen over jou of je product gaan praten.

Lees ook het gratis e-book over straatguerrilla, download het via www.haystack.nl/guerrilla.

In dit dikke boek vol cases, foto's en tips heeft guerrillamarketinggoeroe Cor Hospes de spelregels van moderne guerrillamarketing verpakt. Hospes wordt gezien als de Nederlandse autoriteit op het gebied van guerrillamarketing.
Uitgever Haystack
Druk 1
ISBN/EAN 9789461260260
Auteur Hospes, c.
Vakken handel en verkoop

Anderen bestelden ook: