Inleiding tot de marketing

Prijs: € 51,50
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Dit boek laat je kennismaken maken met het vakgebied marketing en leert je hoe je een slagvaardig marketingbeleid kunt uitstippelen. Helder en toegankelijk geschreven. Waarom kiezen voor Inleiding tot...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Dit boek laat je kennismaken maken met het vakgebied marketing en leert je hoe je een slagvaardig marketingbeleid kunt uitstippelen. Helder en toegankelijk geschreven.
Waarom kiezen voor Inleiding tot de marketing?
- heldere en toegankelijke kennismaking met marketing;
- compleet en toch beknopt;
- handige, actuele website met extra studie- en oefenmateriaal.
Deze vierde editie van Inleiding tot de marketing brengt je op de hoogte van actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Denk bijvoorbeeld aan de doorbraak van online marketing, de invloed van sociale media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management. Ook reikt het boek je praktische handvatten aan voor het ontwikkelen en beoordelen van marketingplannen. In deze nieuwe editie is er meer aandacht voor strategieontwikkeling en maatschappelijk verantwoord ondernemen, en er is een hoofdstuk over internationale marketing toegevoegd. Inleiding tot de marketing is zeer compleet, maar dankzij de compacte en toegankelijke schrijfstijl van de auteur is het toch beknopt gebleven. Hierdoor kun je je de stof goed eigen maken. Het boek is ook beschikbaar als e-book.
Online ondersteuning
De bijbehorende website, www.inleidingtotdemarketing.noordhoff.nl, is ten opzichte van de vorige editie sterk uitgebreid en biedt je een goede ondersteuning bij het studeren. Je vindt er multiplechoicevragen met feedback, duidelijke definities van alle marketingbegrippen en ander materiaal dat je aan het denken zet.
Uitgever Noordhoff Uitgevers
Druk 4
ISBN/EAN 9789001797096
Auteur Verhage, B.
Vakken handel en verkoop

Anderen bestelden ook: