Inleiding tot de marketing werkboek

Prijs: € 41,25
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Dit boek is het werkboek van Inleiding tot de marketing. Inleiding tot de marketing is een allround inleiding in de marketing en onmisbaar voor iedereen met een functie waarin klantgericht commerciee...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Dit boek is het werkboek van Inleiding tot de marketing. Inleiding tot de marketing is een allround inleiding in de marketing en onmisbaar voor iedereen met een functie waarin klantgericht commercieel handelen de dagelijkse praktijk is. Door een uitgekiende onderwerpskeuze is dit boek compleet en toch beknopt. Een aantal onderwerpen zoals Business-to-bussiness marketing, Dienstenmarketing, Direct marketing, CRM, Retail en Internationalisering, wordt in deze editie uitgebreider belicht dan voorheen. Dankzij de toegankelijke schrijfstijl van de auteur biedt deze methode een zeer aansprekende verpakking van de onderliggende theorie. Deze herziene fullcolouruitgave biedt nu ook een ondersteunende website, www.inleidingtotdemarketing.wolters.nl. Deze site biedt ondersteuning aan studenten door middel van mutiple-choicevragen met feedback, marketingmissers en figuren in PowerPoint. Voor docenten zijn er via de site didactische suggesties, uitwerkingen en een PowerPointpresentatie met de highlights van de stof beschikbaar.
Uitgever Noordhoff Uitgevers
Druk 3
ISBN/EAN 9789020733136
Auteur Verhage
Vakken Algemeen

Anderen bestelden ook: