Integrale productontwikkeling

Prijs: € 47,90
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Dit boek schept inzicht in al de verschillende interne invloeden (vanuit marketing, productie en management) en externe ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers of distributiekanalen) die een...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Dit boek schept inzicht in al de verschillende interne invloeden (vanuit marketing, productie en management) en externe ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers of distributiekanalen) die een rol spelen bij productontwikkeling en maakt duidelijk hoe je daar als ontwerper en als innovatiemanager op een goede manier mee om kunt gaan. Om de integratie van die informatiestromen te illustreren worden in het boek acht productontwikkelingscases beschreven, waarin een product wordt gevolgd vanaf idee tot en met de marktintroductie. Deze cases vormen een goede illustratie bij de meer theoretisch onderbouwde hoofdstukken.

De uitgave is bestemd voor iedereen die te maken heeft met productontwikkeling en innovatie of dat gaat krijgen. Het bevordert inzicht in de taal en gewoonten van de diverse disciplines die bij productontwikkeling en innovatie betrokken zijn. Het gaat uit van weinig voorkennis en illustreert de theorie aan de hand van herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse praktijk.
Uitgever Boom uitgevers Den Haag
Druk 3
ISBN/EAN 9789059313491
Auteur Buijs, J. Valkenburg, R.
Vakken handel en verkoop

Anderen bestelden ook: