Kracht Van De Vernieuwing 2007

Prijs: € 26,95
Verwachte levertijd: 5 werkdagen

Omschrijving

Hracht van de vernieuwing 2007Dr. Abbas Shahim RE (red.)Dit boek is de tweede editie van de uitgave uit 2004. De voortdurende vernieuwing die concurrerende organisaties nodig hebben om te overleven in...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Hracht van de vernieuwing 2007
Dr. Abbas Shahim RE (red.)
Dit boek is de tweede editie van de uitgave uit 2004. De voortdurende vernieuwing die concurrerende organisaties nodig hebben om te overleven in deze wereld vol veranderingen was toen de leidraad, en eigenlijk is het nu niet anders.
Bedrijven hebben meer dan ooit een visie nodig op de bijna revolutionaire ontwikkelingen in de informatie- en communicatietechnologie. Die visie kan ertoe leiden dat onderdelen van de productie worden losgemaakt van het geheel en elders of door anderen worden uitgevoerd, met behulp van de technologie die daadwerkelijk de plaats op de aardbol van een activiteit minder relevant maakt. Een aantal hoofdstukken in het boek besteedt hier aandacht aan.
Ook is het zaak dat bedrijven de vloedgolf aan techniek gebruiken om de doeleinden beter of sneller te bereiken of om nieuwe doelen te stellen: de techniek uitlijnen met de business. Dat is niet alleen een organisatorische kwestie, dan moeten zowel management als medewerkers een gezamenlijke visie ontwikkelen op de mogelijkheden van het bedrijf.
De maatschappij kan niet meer functioneren zonder informatie- en communicatietechnologie in ruimste zin en wordt daarom informatiemaatschappij genoemd. In deze bundel is ook aandacht voor enkele maatschappelijke gevolgen van deze uitdagende technologie zoals de verhouding tot de bestaande wetgeving en de verantwoordelijkheid voor een goed bestuur (governance).
Deze uitgave is tot stand gekomen in samenwerking met KPMG en bevat bijdragen van de volgende gezaghebbende auteurs: Cees Coumou, Eddy Vaassen, Theo Thiadens, Abbas Shahim, Edo Roos Lindgreen, Paul Overbeek, Theo Huibers, Rob Fijneman, Han van der Zee, Guus Delen, Anne-Marie Kemna, Eric Wesselman en Jurgen Schut.
Businessmanagement op basis van een collectieve, inspirerende en vernieuwende visie opent de deur naar een wereld die volop nieuwe businessmogelijkheden en groeikansen biedt.
Uitgever BIM Media
Druk 1
ISBN/EAN 9789012117807
Auteur Shahim, A.
Vakken economie en ondernemen

Anderen bestelden ook: