Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

Prijs: € 26,00
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theor...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.

In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
Uitgever Boom uitgevers Den Haag
Druk 1
ISBN/EAN 9789051894172
Auteur Ruyter, K. Descholl, N.
Vakken economie en ondernemen

Anderen bestelden ook: