Marketingplanning en strategie theorie en cases

Prijs: € 27,00
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Marketingplanning en -strategie is een praktische handleiding voor het schrijven van een marketingplan. Deel 1 biedt het theoretische kader: wat is de functie van een marketingplan en hoe is een marke...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving


Marketingplanning en -strategie is een praktische handleiding voor het schrijven van een marketingplan.
Deel 1 biedt het theoretische kader: wat is de functie van een marketingplan en hoe is een marketingplan opgebouwd? Aan de hand van een checklist worden de diverse stappen belicht. De praktische toepassing, het kunnen schrijven een marketingplan, vormt hierbij steeds het uitgangspunt.
Het tweede deel bestaat uit een aantal compacte cases uit het midden- en kleinbedrijf die tot een volledig marketingplan kunnen worden uitgewerkt. De cases lenen zich goed voor een zelfstandige uitwerking en kunnen worden aangepast aan de reeds bestaande marketingkennis.
Uitgever Boom uitgevers Den Haag
Druk 3
ISBN/EAN 9789047300045
Auteur Groot, G. De
Vakken Economie

Anderen bestelden ook: