Het merk is dood, leve het merk - rebranding: mislukking of meesterwerk

Prijs: € 25,50
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl enmerkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, r...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en
merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot.
Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.

Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent?
Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals we dat kennen is verleden tijd. Rebranding is meer dan een cosmetische operatie. Stamsnijder stelt dat zonder een duidelijke visie en strategie een merkwissel al gauw lachwekkend wordt.

Dit boek is geschreven voor ondernemers, managers, marketeers, strategen,
reclamemakers, ontwerpers, onderzoekers en ieder ander die er alles aan doet om zijn merk actueel te houden.
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Druk 1
ISBN/EAN 9789052616322
Auteur Stamsnijder, p.
Vakken handel en verkoop

Anderen bestelden ook: