Strategische inzet van ict een leidraad voor business-informatiemanagement

Prijs: € 39,50
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

In bedrijfsleven en overheid groeit het besef dat informatie- en communicatietechnologie een onmisbaar instrument is geworden. ICT is niet meer voorbehouden aan automatiseringsspecialisten, maar verei...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

In bedrijfsleven en overheid groeit het besef dat informatie- en communicatietechnologie een onmisbaar instrument is geworden. ICT is niet meer voorbehouden aan automatiseringsspecialisten, maar vereist nu ook de volledige aandacht en sturing van managers. Hoe kunnen zij de prestatie van hun organisaties structureel en fundamenteel verbeteren door een optimale inzet van ICT? Dat is de vraag waarvoor zij zich gesteld zien en daarover gaat dit boek.

Het beschrijft vernieuwende visies en concepten over ondernemen met ICT en geeft een leidraad hoe deze zijn te implementeren en te beheren. Bekende en bewezen methoden en technieken worden gecombineerd in één helder en handzaam raamwerk. De uitgangspunten van dat raamwerk - elke situatie vraagt een op maat gesneden aanpak en hoort daaom thuis bij managers - zijn zowel toepasbaar in grote als kleinere organisaties.

De beschreven concepten, leidraad en methoden en technieken zijn interessant voor allen die zich in bedrijfsleven en overheid bezighouden met de verbetering van hun organisatie door inzet van ICT: (lijn)managers, marketeers, controllers, personeels-, organisatie- en informatieadviseurs (in- en extern), informatiemanagers en ICT-professionals.
Uitgever Kluwer v/h Samsom
Druk 1
ISBN/EAN 9789014074276
Auteur Beijen, M.Broos, E. Lucas, E.
Vakken economie en ondernemen

Anderen bestelden ook: