Strategische marketingplanning

Prijs: € 61,75
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Let op: de Campuz Creditcard is niet aanwezig,(of werkt niet) als je dit artikel tweedehands aanschaft Strategische marketingplanning Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwer...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving


Let op: de Campuz Creditcard is niet aanwezig,(of werkt niet) als je dit artikel tweedehands aanschaft
Strategische marketingplanning
Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. In deze zesde editie zijn vrijwel alle cases en voorbeelden vernieuwd. Daarnaast zijn enkele nieuwe onderwerpen toegevoegd, zoals het gebruik van social media en het parelprincipe als uitgangspunt voor hantering van de marketingmix. In het boek zit een unieke code die je toegang geeft tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het boek.Zo haal je nog meer rendement uit je studie.
Het onderdeel communicatie (en social media) is nu in een apart hoofdstuk ondergebracht. Ook is er meer aandacht voor de relatie tussen marketing en personeelsmanagement. Doordat enkele andere onderwerpen korter zijn behandeld, is Strategische marketingplanning qua omvang gelijk gebleven.
Elk hoofdstuk is een stap in het strategische marketingplanningsproces en wordt per hoofdstuk geïllustreerd met voorbeelden en een slotcase. Deze succesvolle opzet is in deze editie van Strategische marketingplanning ongewijzigd.
Op www.strategischemarketingplanning.noordhoff.nl is een keur aan materiaal te vinden zoals toetsvragen met feedback, uitwerkingen van opgaven en cases.
Uitgever Noordhoff Uitgevers
Druk 6
ISBN/EAN 9789001820626
Auteur Alsem, K.J.
Vakken Algemeen

Anderen bestelden ook: