De toekomst van concurrentie

Prijs: € 31,90
Verwachte levertijd: 3 werkdagen

Omschrijving

Consumenten zijn tegenwoordig goed gennformeerd, en maken deel uit van allerlei netwerken waarin ze contact hebben met andere consumenten Tn met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen ...
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Uitgebreide omschrijving

Consumenten zijn tegenwoordig goed gennformeerd, en maken deel uit van allerlei netwerken waarin ze contact hebben met andere consumenten Tn met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van beschikbare diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde credert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen. Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de genndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.
Uitgever Business Contact
Druk 3
ISBN/EAN 9789025424770
Auteur Prahalad, C.K.
Vakken economie en ondernemen

Anderen bestelden ook: